Odoo expertise in de Detailhandel.

De noodzaak om te investeren in technologieën zoals een kassasysteem, webshop en CRM om je klanten een betere ervaring aan te beiden is nog nooit zo groot geweest. 

Lees hieronder meer!


Meer info


Enkele Cijfers

vrouw die werkt met een Odoo kassa
Digitaal Odoo e-commerce logo
Digitaal logo van odoo voorraadbeheer
9
Implementaties

Ontdek ze nu!

21
Actieve gebruikers

Odoo in de Detailhandel

De noodzaak om te investeren in technologieën zoals een kassa-systeem, webshop en CRM om je klanten een betere ervaring aan te beiden is nog nooit zo groot geweest. 

Lees hieronder meer!


Meer info


Enkele Cijfers



9
Implementaties

Ontdek ze nu!


Waar kunnen wij jou mee helpen?

Vrouw die verpakt voedsel uitzoekt

Consistente Ervaring

Het bieden van een consistente en hoogwaardige winkelervaring, zowel online als offline is van cruciaal belang om de klanttevredenheid te garanderen.

Ook gepersonaliseerde communicatie naar de klant speelt hier een belangrijke rol. Deze verwachten vandaag dat aanbiedingen en communicatie aan hun geadresseerd zijn. Dus geen "Beste klant," meer!

Man die wijst naar Digitale voorraadbeheer

Voorraadbeheer

We weten dat voorraadbeheer niet altijd eenvoudig is, zeker als je meerder verkoopkanalen hebt met één  centrale voorraad.  Maar het is wel noodzakelijk om dit nauwkeurig te beheren, om uitverkochte of overtollige producten te vermijden.

Ook het beheren van leveringen of retours moet vlot gebeuren, om kosten laag te houden en de klant- tevredenheid te kunnen waarborgen.

Persoon die een gsm op blackfriday vasthoud

Digitalisering

Door de opkomst van eCommerce is het aantal fysieke winkelbezoeken sterk gedaald. Dit heeft er ook toe geleid dat kanten een naadloze integratie verwachten  tussen online en offline kanalen.

Winkels die de dag van vandaag niet online aanwezig zijn verliezen klanten aan de concurrent.

Welke functie kan je verwachten?


Odoo logo: CRM

CRM: Beheer je klanten in Odoo 

Weg met gestandaardiseerde mails, adresseer elke klant bij naam in uw communicatie en geniet van een vlotte integratie met facturatie en loyaliteit programma's.

Odoo logo: Voorraadbeheer

Voorraadbeheer zonder fouten

Met Odoo wordt het beheren van je voorraad gemakkelijker dan ooit, stel aankoop triggers in zodat je nooit meer zonder voorraad zit, en gebruik de gedetailleerde rapportages om een overzicht te krijgen welke producten het goed doen, en welke niet.

Odoo logo: Ecommerce

eCommerce: Totaal geïntegreerd

Je producten ook online verkopen? Geen probleem! Met Odoo eCommerce kan je je producten moeiteloos online zetten met behulp van de geïntegreerde voorraad module. Heb je meerdere webshops? Geen probleem, deze kunnen geregeld worden vanuit dezelfde voorraad.

Odoo logo: Kassa

Een kassasysteem om op te bouwen

Je kassasysteem moet snel en eenvoudig zijn, maar moet ook genoeg functionaliteiten hebben, met Odoo PoS maak je een einde aan wachtrijen aan de kassa, dit is aangenamer voor jou en voor je klanten.

Odoo logo: Verkoop

Verkoop: Een vlotte levering verzekerd

Tegenwoordig verwachten klanten snelle leveringen. Maar dit is soms moeilijk te garanderen. Met Odoo maak je vanuit je orders direct de leverbonnen aan, zodat alle pickings vlotter geregeld kunnen worden. Wees nooit meer te laat met leveren.

Odoo logo: Boekhouding

Boekhouding: Nog nooit zo eenvoudig

Je boekhoudig beheren kan soms lastig zijn, je bent dan ook geen boekhouder. Met Odoo beheer je efficiënt al je transacties, facturering en investeringen. Met  functies zoals automatische afpunting en het diepgaande rapportage, biedt Odoo een  inzicht in de financiële prestaties van een bedrijf. 

Hoe gaan we nu concreet te werk?

een persoon die aan een tafel een online introductie volgt op een laptop

Online Introductie

Tijdens ons vrijblijvend online introductiegesprek wordt er op een efficiënte manier informatie uitgewisseld, en bespreken we waar je juist naar op zoek bent en hoe wij je hiermee kunnen helpen. Dit gesprek biedt de mogelijkheid om je vragen te bespreken, informatie te verzamelen en de verwachtingen van beide partijen af te stemmen.


Boek hier je introgesprek >

black smartphone near person

Demo Meeting

Na het Introductiegesprek wordt er een demo gepland, hier zitten we samen en geven we een korte demonstratie hoe Odoo je huidige problemen kan oplossen. Het doel van deze demo is om je een duidelijker beeld te geven van de vele functionaliteiten van Odoo en al jouw resterende vragen te beantwoorden. Dit is vaak een zeer interactieve sessie waar we te weten komen of Odoo iets voor jullie is of niet. 


Is Odoo wel iets voor mij? >

black flat screen computer monitor

Database Setup

Als er na de demo beslist wordt om verder te gaan met Odoo dan beginnen we aan de setup van uw database. De setup van een Odoo database gebeurt in 3 fases:

  • Het verzamelen van de bedrijfsgegevens.
  • Het installeren van de modules en de bedrijfsspecifieke aanpassingen configureren.
  • Het importeren van aangeleverde bedrijfsgegevens (contacten, producten, etc...)
  • Het aanmaken van de gebruikers en hun rechten.

Vragen over dit proces >

black smartphone near person

Opleiding Personeel

Het is natuurlijk ook belangrijk dat je werknemers met die nieuwe software leren werken. Daarom  bieden wij de mogelijkheid om doorheen het implementatie proces opleidingen te geven waar we hen de workflows uitleggen en hen laten wennen aan Odoo zodat ze tijdens de go live zonder problemen kunnen overschakelen.


Ontdek onze opleidingen >

Odoo Demo Meeting

Na het Introductiegesprek wordt er een demo gepland, hier zitten we samen en geven we een korte demonstratie hoe Odoo je huidige problemen kan oplossen. Het doel van deze demo is om je een duidelijker beeld te geven van de vele functionaliteiten van Odoo en al jouw resterende vragen te beantwoorden. Dit is vaak een zeer interactieve sessie waar we te weten komen of Odoo iets voor jullie is of niet. 


Is Odoo wel iets voor mij? >

zwarte smartphone bij persoon die een demo geeft
zwarte flatscreen computermonitor met odoo code

Database Setup

Als er na de demo beslist wordt om verder te gaan met Odoo dan beginnen we aan de setup van uw database. De setup van een Odoo database gebeurt in 3 fases:

  • Het verzamelen van de bedrijfsgegevens.
  • Het installeren van de modules en de bedrijfsspecifieke aanpassingen configureren.
  • Het importeren van aangeleverde bedrijfsgegevens (contacten, producten, etc...)
  • Het aanmaken van de gebruikers en hun rechten.

Stel hier je vragen over dit proces >

Opleiding Personeel

Het is natuurlijk ook belangrijk dat je werknemers met die nieuwe software leren werken. Daarom  bieden wij de mogelijkheid om doorheen het implementatieproces opleidingen te geven waar we hen de workflows uitleggen en hen laten wennen aan Odoo zodat ze tijdens de go live zonder problemen kunnen overschakelen.


Ontdek onze opleidingen
Man die personeel op locatie opleidt
wit en zwart houten notitiebord

Database gaat live

Tijdens de Go Live wordt de nieuwe Odoo Database officieel gelanceerd en in gebruik genomen. Dit is het moment waarop alle functionaliteiten en processen van Odoo live gaan en medewerkers volledig overgaan op het nieuwe systeem. Ons team zorgt ervoor dat dit soepel verloopt en biedt ondersteuning aan gebruikers tijdens deze overgangsfase. 

De Go Live is de start van je nieuw en geoptimaliseerd bedrijfsproces.


Ontdek jouw go live >

man in black shirt wearing black headphones

Support

Na de go live staat onze support team klaar om je te helpen met eventuele vragen of problemen die zich kunnen voordoen. Onze toegewijde supportmedewerkers bieden deskundige begeleiding en oplossingen om ervoor te zorgen dat je het meeste uit uw Odoo-ervaring haalt. Met onze uitstekende after-sales support kan je met een gerust hart vertrouwen op de voortdurende ondersteuning van ons team.


Ontdek onze support >

Odoo Support

Na de go live staat onze support team klaar om je te helpen met eventuele vragen of problemen die zich kunnen voordoen. Onze toegewijde supportmedewerkers bieden deskundige begeleiding en oplossingen om ervoor te zorgen dat je het meeste uit uw Odoo-ervaring haalt. Met onze uitstekende after-sales support kan je met een gerust hart vertrouwen op de voortdurende ondersteuning van ons team.


Ontdek onze support >
man in zwart shirt met zwarte koptelefoon die support biedt

Waarom zou ik van software veranderen

Dat vroegen wij ons 6 jaar terug ook af. 

De software die we toen gebruikten werd niet meer ondersteund en dus zochten we naar iets nieuws. 


Na wat onderzoek kwamen we uit op Odoo, een Belgisch softwarebedrijf die toen vele malen kleiner was maar enorm veel potentie had.

We ondervonden toen ook dat succesvolle bedrijven, diegene waren die deelnamen aan de toenmalige "Digitale Transitie".

Een sterk online softwareplatform werd een cruciaal onderdeel voor bedrijven die op lange termijn wilden blijven bestaan. 

Maar wat 6 jaar geleden werkte, werkt nu niet meer, en wat vandaag werkt, werkt over 6 jaar misschien niet meer.

De markt verandert en de succesvolle bedrijven, die veranderen mee!

Ontdek Odoo >

Je digitle voetafdruk met en zonder odoo

Klaar om te beginnen?

Wanneer je besluit dat je klaar bent om aan dit digitale avontuur te beginnen, staan we klaar staan om je bij elke stap te begeleiden.

We zijn ervan overtuigd dat we je bedrijf  samen naar een hoger niveau kunnen tillen en u een efficiëntie kunnen aanbieden die voorheen niet mogelijk was.

Ben je klaar om dit avontuur te starten? 

Ja, goed, laten we beginnen!


Begin nu

Odoo dashboard
evenwichts spelletje op de gsm
een ander odoo dashboard