Waar kunnen wij jou mee helpen?

Projecten Beheer
Je projecten efficiënt en nauwkeurig beheren is een belangrijke factor om ervoor te zorgen dat projecten binnen de strakke budgetten en tijdlijnen afgewerkt worden. Zorg er dus voor dat je hiervoor goede tools gebruikt zodat je zeker bent dat alles vlot verloopt.

Logistiek
Een tweede belangrijke factor is het efficiënt beheren van de logistiek en transport van materialen naar uw bouwplaatsen, zodat het werkt tijdig van start kan gaan en het vlot kan blijven lopen over de span van het hele project.

Communicatie
Het is ook een feit dat verwachtingen van de klanten tegenwoordig steeds hoger worden: Ze willen meer maatwerk, hogere kwaliteit en snellere voltooiing van projecten. Het is dus belangrijk dat de communicatie naar de klant efficiënt en transparant gebeurd om de verwachtingen te beheren.
Welke functies kan je verwachten?

Project: Zo vlot gaat dat nu eenmaal
Het is van groot belang dat je projecten nauwkeurig kan opvolgen om te garanderen dat ze binnen de tijd en binnen budget opgeleverd worden. Met Odoo plan je projecten eenvoudig in, en worden ze onmiddellijk gelinkt aan de offertes en facturen die erbij horen.

Tijdsregistratie: Nuttig voor iedereen
Odoo biedt vakmensen een efficiënte manier om hun uren bij te houden voor verschillende projecten en taken. Ze kunnen snel en nauwkeurig hun gewerkte uren invoeren op basis van projecten, taken of activiteiten, waardoor projectmanagers een goed inzicht krijgen in de voortgang en kosten van projecten.

Facturatie: Moet vooral eenvoudig zijn
Je facturatie moet vooral vlot gebeuren, daarom kan je met Odoo vanuit een project, de gebruikte materialen en uren rechtstreeks factureren met enkele clicks, zo factureer je snel en correct.

Buitendienst: Voor onderweg
Voor werknemers op de baan biedt Odoo een simpele oplossing voor het beheren van serviceverzoeken, het registreren van gewerkte uren en het plannen van buitendienstactiviteiten.
Waardoor ze beter in staat zijn om klantverzoeken snel en effectief af te handelen. Kan gebruikt worden op gsm.

Planning: Omdat plannen cruciaal is
Een planning maken is cruciaal als je een project op tijd af wil krijgen. Met Odoo kan je afspraken en taken efficiënt beheren. Je kan afspraken inplannen en taken toewijzen, maar ook deadlines instellen en de voortgang van projecten bijhouden. Deze planning wordt dan gedeeld met werknemers die deze tijdens de werkzaamheden kunnen opvolgen.

Website: Je digitale uithangbord
Je kan de beste vakman zijn die er is, maar als niemand weet dat je bestaat kan je evengoed je zaak sluiten. Daarom is een website tegenwoordig zo belangrijk. Zo ben je zichtbaar voor potentiële klanten en kan je meer mensen uit de nood helpen.
Hoe gaan we nu concreet te werk?

Online Introductie.
Tijdens ons vrijblijvend online introductiegesprek wordt er op een efficiënte manier informatie uitgewisseld, en bespreken we waar je juist naar op zoek bent en hoe wij je hiermee kunnen helpen. Dit gesprek biedt de mogelijkheid om je vragen te bespreken, informatie te verzamelen en de verwachtingen van beide partijen af te stemmen.

Demo Meeting
Na het Introductiegesprek wordt er een demo gepland, hier zitten we samen en geven we een korte demonstratie hoe Odoo je huidige problemen kan oplossen. Het doel van deze demo is om je een duidelijker beeld te geven van de vele functionaliteiten van Odoo en al jouw resterende vragen te beantwoorden. Dit is vaak een zeer interactieve sessie waar we te weten komen of Odoo iets voor jullie is of niet.
Odoo Demo Meeting
Na het Introductiegesprek wordt er een demo gepland, hier zitten we samen en geven we een korte demonstratie hoe Odoo je huidige problemen kan oplossen. Het doel van deze demo is om je een duidelijker beeld te geven van de vele functionaliteiten van Odoo en al jouw resterende vragen te beantwoorden. Dit is vaak een zeer interactieve sessie waar we te weten komen of Odoo iets voor jullie is of niet.


Database Setup
Als er na de demo beslist wordt om verder te gaan met Odoo dan beginnen we aan de setup van uw database. De setup van een Odoo database gebeurt in 3 fases:
- Het verzamelen van de bedrijfsgegevens.
- Het installeren van de modules en de bedrijfsspecifieke aanpassingen configureren.
- Het importeren van aangeleverde bedrijfsgegevens (contacten, producten, etc...)
- Het aanmaken van de gebruikers en hun rechten.

Opleiding Personeel
Het is natuurlijk ook belangrijk dat je werknemers met die nieuwe software leren werken. Daarom bieden wij de mogelijkheid om doorheen het implementatie proces opleidingen te geven waar we hen de workflows uitleggen en hen laten wennen aan Odoo zodat ze tijdens de go live zonder problemen kunnen overschakelen.
Opleiding Personeel
Het is natuurlijk ook belangrijk dat je werknemers met die nieuwe software leren werken. Daarom bieden wij de mogelijkheid om doorheen het implementatieproces opleidingen te geven waar we hen de workflows uitleggen en hen laten wennen aan Odoo zodat ze tijdens de go live zonder problemen kunnen overschakelen.


Database gaat live
Tijdens de Go Live wordt de nieuwe Odoo Database officieel gelanceerd en in gebruik genomen. Dit is het moment waarop alle functionaliteiten en processen van Odoo live gaan en medewerkers volledig overgaan op het nieuwe systeem. Ons team zorgt ervoor dat dit soepel verloopt en biedt ondersteuning aan gebruikers tijdens deze overgangsfase.
De Go Live is de start van je nieuw en geoptimaliseerd bedrijfsproces.

Support
Na de go live staat onze support team klaar om je te helpen met eventuele vragen of problemen die zich kunnen voordoen. Onze toegewijde supportmedewerkers bieden deskundige begeleiding en oplossingen om ervoor te zorgen dat je het meeste uit uw Odoo-ervaring haalt. Met onze uitstekende after-sales support kan je met een gerust hart vertrouwen op de voortdurende ondersteuning van ons team.
Odoo Support
Na de go live staat onze support team klaar om je te helpen met eventuele vragen of problemen die zich kunnen voordoen. Onze toegewijde supportmedewerkers bieden deskundige begeleiding en oplossingen om ervoor te zorgen dat je het meeste uit uw Odoo-ervaring haalt. Met onze uitstekende after-sales support kan je met een gerust hart vertrouwen op de voortdurende ondersteuning van ons team.

Waarom zou ik van software veranderen
Dat vroegen wij ons 6 jaar terug ook af.
De software die we toen gebruikten werd niet meer ondersteund en dus zochten we naar iets nieuws.
Na wat onderzoek kwamen we uit op Odoo, een Belgisch softwarebedrijf die toen vele malen kleiner was maar enorm veel potentie had.
We ondervonden toen ook dat succesvolle bedrijven, diegene waren die deelnamen aan de toenmalige "Digitale Transitie".
Een sterk online softwareplatform werd een cruciaal onderdeel voor bedrijven die op lange termijn wilden blijven bestaan.
Maar wat 6 jaar geleden werkte, werkt nu niet meer, en wat vandaag werkt, werkt over 6 jaar misschien niet meer.
De markt verandert en de succesvolle bedrijven, die veranderen mee!
