Helpdesk

Wij staan voor je klaar

Heb je een dringende vraag of ondervindt je een probleem in je database, wij helpen je graag verder. Maak hieronder een supportticket aan en wij lossen je probleem zo snel mogelijk op. 

Wij staan voor je klaar

En we weten graag voor wie we klaarstaan.

Log dus eerst even in om je ticket te kunnen indienen.



TIPS

Om je sneller te kunnen helpen willen we graag heel snel begrijpen wat je vraag juist inhoud. Hieronder vind je enkele tips:

  • Gebruik screenshots of schermopnames:  Om je probleem goed uit te leggen kan je gebruik maken van een screenshot en schermopnames van enkele seconden.  Hiervoor zijn er verschillende mogelijkheden:
    • WIN 11: Knipprogramma (Snipping Tool) Open de tool en selecteer de camera voor opnames. Je kan zelfs je microfoon activeren en je vraag inspreken.
    • Screencastify is een addon die je kan installeren in je browser om schermopnames te maken.


  • Geef de URL mee waar je jouw probleem tegenkomt. Uit deze URL kunnen we veel opmaken, neem deze mee in je screenshot/opname of copieer hem mee in de aanvraag.